Nedoručená Zásielka
Nedoručenie zásielky kuriérom
Ak vám kuriér nedoručil zásielku do 72 hodín od odoslania, neznamená to automaticky, že produkt neodišiel z nášho skladu.
V prípade neúspešného pokusu o doručenie je kuriér povinný zanechať oznámenie (oznámenie o neúspešnom doručení) a vykonať až tri pokusy o doručenie počas nasledujúcich troch pracovných dní. Po týchto pokusoch je zásielka presunutá do regionálneho skladu dopravcu v blízkosti vašej adresy.
Tieto pravidlá platia pre nasledujúcich prepravcov:
-
UPS – zásielka sa presúva do najbližšieho regionálneho centra UPS.
-
DPD – kuriér vykoná viacero pokusov o doručenie a v prípade neúspechu zásielku uloží na výdajnom mieste Pickup.
-
Packeta (Zásielkovňa) – ak sa zásielku nepodarí doručiť, bude uložená na výdajnom mieste Packeta podľa výberu alebo najbližšej dostupnosti.
Táto situácia je veľmi zriedkavá. Ak sa vám to však stane, ihneď nás kontaktujte – urobíme všetko pre to, aby sa vaša objednávka dostala k vám čo najskôr.